Waarom
Wie

Waarom

De initiatiefnemers van de stichting hebben een persoonlijke ambitie om zich in te zetten voor en bij te dragen aan de ontwikkeling van kinderen in hun eigen omgeving. Kinderen zijn immers de komende generaties die het streven naar duurzame ontwikkeling handen en voeten moeten gaan geven. Duurzame ontwikkeling vorm geven vraagt om een andere manier van denken en doen.

Stichting Spring wil aan het anders denken en doen, met als doelgroep kinderen, een bijdrage leveren. De stichting vindt het belangrijk dat kinderen hun eigen omgeving ‘beter leren lezen’ en dat zij dat op een praktische en concrete manier leren doen. Daardoor ontwikkelen de kinderen meer waardering voor de eigen leefomgeving en zijn zij in staat om bijdragen te leveren om de kwaliteit te verhogen.